Жүзеге асқан жобалардан мысалдар:

SPLIT SCREEN (СПЛИТ СКРИН)

– демеушіліктің бір түрі, мұнда экран әртүрлі бөліктерге бөлінеді. Фильм немесе бағдарламалар көрсетілер кезде экран екіге бөлінеді: бірінші бөлігінде жарнама ролигі жүреді (ұзақтығы 20 секунд), төменгі бөлігінде фильмнің/бағдарламаның басталуына қанша уақыт қалғаны кері есеп арқылы көрсетіліп тұрады.

ADAPTED STATION BREAK (АДАПТИРОВАННАЯ ЗАСТАВКА)

– демеушінің телеарна стиліне икемделген заставкасы (ұзақтығы 7 секунд) телеарнаның фирмалық стилін пайдалану арқылы беріледі.

PROMO-FRAME (ПРОМО-РАМКА)

– бағдарлама, фильм немесе телехикая демеушісінің бейімделген жиекке салынуы. Рамкада демеушінің ролигі жүреді (ұзақтығы 10 секунд), рамка демеушінің танымал жобасының элементтерімен безендірілген.

DYNAMIC STATION BREAK (Динамикалық заставка)

– 7 секундтан тұрады және жарнамалық блоктың алдында беріледі.

sponsorship
DAYVERTISING (ДЭЙВЕРТАЗИНГ)

– демеушіліктің бір түрі, әдетте атаулы күндерде қолданылады (мысалы: Қазақстан халқының бірлігі күні, балаларды қорғау күні, Астана күні және т/б), тек бір жарнама беруші демеуші болады.

BANNER (БАННЕР)

– ақпаратты-жарнамалық анимациялық модуль, экранның төменгі жағында орналасқан (10 секундқа дейін) бағдарламаны үзбей көрсетіліп тұрады.

SINGLE SPOT (СИНГЛ СПОТ)

– Демеушінің жарнамалық ролигінің (ұзақтығы 20 секундқа дейін), жарнама блогынан тыс берілуі.

PRODUCT PLACEMENT

– демеуші өнімін телебағдарлама мазмұнына енгізу арқылы қолдану.

Фильмнің анонстарында демеушіліктің алуан түрін орналастыру.

DOUBLE BOX

– экранды визуалды түрде 2-ге бөлу (клиенттің алаңы және телеарна алаңы) 30 секундқа дейінгі клиенттің ролигі экранның ішінде көрсетіледі.

TV MEDIA Advertising Agency

Демеушілік презентациясы

Демеушілік презентациясын қарау